24 Aralık 2012 Pazartesi

Dün çok ilginç bir rüya gördüm



 Hayırdır inşallah gündüz niyetine diyeylim
böyle ormanlık bir yerdeyiz bi kaç kişi
kimler bilmiyorum
ormanda hafif yağmur yağmış nemli
ılık ama
yapraklar falan var
sonra bi böyle minik bi tümseğin üstünde oturuyoruz
ağaçlara bakıyoruz
ağaçların içinden bir ışık çıkıyor
pasparlak
Allah Allah bu ne böyle diyoruz ışık daha da büyüyor
sonra bembeyaz giyili orta yaşlarda bi amca oluveriyor
başlıyoruz konuşmaya böyle gri uzun sakalı var
nerdensin sen amca diyorum
ben ölüyüm diyor
yoo diyorum bayya yaşıyorsun
yok ölüyüm ama arada kaldım diyor
ben şanslıydım diyor
olur mu öyle şey ya diyorum
arada kalmakmış
Allah görüyordur seni diyorum
görsüün diyor
nasıl yani ya diyorum öldün nooldu sonra
walla öldüm diyor sonra beyaz biyere geldim orda renkli şişeler vardı
içmemi söylediler bende içmedim diyor
ne vardı şişelerde diyorum
unutkanlık ilacı diyor
eee diyorum cennet cehennem yok mu diyorum senin hiç günahın sevabın yok muydu diyorum
cennet cehennem hepsi yalan diyor
hepsi fasa fiso
ölüyorsun o şişeleri kafana diktiriyorlar herşeyi unutuyorsun
ee ne bekliyor peki unutanlar diyorum
herkesin bitmesini diyor
sen niye bu kadar merak ediyorsun ki diyor bana
 ne ölesin mi var unutasın mı var diyor
bana
yooo
diyorum ama hiç böyle düşünmemeiştim diyorum
gülüyor
herkes herkesi bekliyor unutuyor
diye adamın gülmesiyle benim şaşkın suratımla 
hee bi de diyorum peki dinler var müslümanlık var hristiyanlık var diyorum
adam diyor ki yaşayanlar akıllı olsunlar fazla taşkınlık çıkartmasınlar diye diyor yoksa hepsi yalan diyor
şaşıkına  dönüyorum o şaşkınlıkla uyanıyorum :)


10 Mayıs 2011 Salı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder