31 Mart 2023 Cuma

Senin Yaşın Bana Hep Genç...



15.11.2016 01:48 senin için yazdığım yazı güzel çocuk! 

Nerede yürüsen yürü, nerede olursan ol benim yaşamışlığım hep seni geçecek. Daha önce senin kadar isyan etmiş, mutlu olmuş, ağlamış ya da kahkahalar atmış olacağım mesela. Zamanında kendimi keşfettim zannedip dünyayı çözdüm ben diye etrafta gezerken yediğim sıralı kalp kırıklıkları ve güvendiğim insanların alışmadığım karakterleri benim hala bu yaşta bile hiçbir şeyi keşfedememiş olduğumu kanıtladı. 

Sen hep gençsin çocuk, hep mücadele edeceksin tek başına, önce hayattan korkmayacaksın yeri gelecek yılanın zararlı olduğunu bilmeyip onu boğacaksın. Sonra yani zaman sonra yılandan zehirli tavşan kadar zehirli insanların varlığı çevreleyecek seni, kendine güvenini yitirtenler olacak, her şeyini eleştirenler, yok o kadar da saçmalama diyenler olacak dut gibi kalacaksın. Epeyi bir zaman sonra bunları hazmedip, sen kendini destekledikten sonra, içsel çatışmalarından bıktıktan, çok kitaplar okuduktan, çok sohbetler ettikten, aynaların karşısında kendinle konuştuktan sonra, kendi kendinin ve gerçek dostlarının -ki ben bunu yıllar sonra ailem olduğunu farkettim- itekleyici gücüyle çekincelerinin üstüne gideceksin.

Hayat hiç sonucunu bilemediğin şeyler üstüne olacak. Bildiğini zannettiğin ama hayatın ve zamanın senden üstün olduğunu öğretecek sana. Yaşın o anlar için de hep genç ve hep taze olacak...öldüğünde bile benden yine genç olacaksın.

Hala öğreniyorum, hala şaşırıyorum, hala deneyimleyip, keşfediyorum. Yaşım şu anda 34 ve öğrendiğim Yeni bir şey var o da hayatta çok şey bilmeyeceksin. Çok tane senden olmayacak fazla yayılmadan birbirine ilişikli senelerden olacak. Bir işe odaklanıp en iyi, hatta aranılan olacaksın. Şu anda ben mesela hemen her şeyi biliyorum kendimce belki bir mimar ya da doktor olamam ama onlara bile yardımcı olabilirim. 

Keşke mimar ya da doktorun kendisi olabilseydim. Yani aşçı bile olabilseydim. 
Olamadım her şeyi bilmek yapabilmek adına çok işe girdim ve kendi kör düğümümü yaptım ve orada bir nevi boğuluyorum. Sen kendine üzülme çocuk hep kendi seviyenin eni ol.

Sevinçler , pişmanlıklar, duruşlar, yalan dolanlar, kocaman sevgi kucakları ve dünyevi ne varsa seni bekler ve seninle var olmak için can atar be çocuk. Keşke sen olup bu akılla yeniden başlasaydım hayata çok zor sen devam et ben sana yolları söyleyeceğim sen düşe kalka kendi kararınla ilerleyeceksin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder